torsdag 24. februar 2011

Babykjole

Denne kjolen har fristet meg i lang tid. Til slutt bare måtte jeg strikke den. Fant ut at det kunne bli gave til min samboers niese som snart skal døpes. Nå må jeg bare finne et pent smykke som passer til.

Til kjolen har jeg strikket Bedårende tøfler fra Myk Start. Syns de passer fint til, siden de har en firkant med glattstrikk oppå. Har tilpasset oppskriften så de passer til garnet jeg har brukt. Hadde ikke nok av det grå garnet, så jeg brukte det hvite. Men det er jo slettes ikke alltid at vi har lik farge på kjole og sko! Kjole og tøfler har fått like blomsterknapper for å knytte det hele sammen. Alt er strikket i Drops Lima som er et mykt og passe tykt garn.

post signature

3 kommentarer:

  1. For et nydelig sett! Må nok lagre link til den kjolen, den var kjempesøt :)

    SvarSlett
  2. Supersøt kjole, hvor har du funnet denne oppskriften.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for det. Oppskriften har jeg funnet på garnstudio.com

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :-)