søndag 26. juni 2011

Søndagskos

Endelig kom finværet etter mye regn og drittvær!


Jeg har "flyttet ut" i anledningen og storkoser meg i sofaen med strikketøyet (en dress som jeg håper snart blir ferdig!) og nylaget iskaffe! Duken på bordet er nyheklet, og jeg skal vise dere bilder av den snart. Når jeg bestemte meg for å ta bilder, gjemte selvfølgelig sola seg bak en sky, men det har vært nydelig sol i hele dag!

Det er flere som koser seg i godværet.

Katten min, Susie, som i mine øyne er den søteste og beste katten, koser seg også ute. Inni denne kroken ligger hun ofte. Akkurat passe temperatur for en katt. Hun ville ikke ligge på bildet, men helst snuse rundt.


Det er godt å klø inntil greinene. Susie ble 14 år på tirsdag, og er fortsatt leken ;)


Etterpå skal vi kose oss med vafler, Mmmm!

Ha en fortsatt fin søndag alle sammen!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :-)