søndag 8. januar 2012

Telysholdere i betong

2 Telysholdere i betong

Julegave til søsteren min.

Dette var det første jeg lagde av betong, og ideen fant jeg hos Mrs Hardy, gjennom LidenSkapelse
Telysholderen til høyre (på øverste bilde) er første forsøk. Formen er engangsglass i merket Solo. Det synes så vidt på nedeste bilde at det står SOLO på den. Var så ivrig etter å sette igang at jeg ikke hadde tid til å dra i butikken for å kjøpe vanlige plastkrus. SOLO - lysholderen beholdt jeg selv. 
Har også solgt (!!) to til mamma (for en symbolsk liten sum) som jeg ikke har tatt bilde av.



Her sammen med et lite lysfat jeg også har støpt i betong. Brukte en engangs suppetallerken som form. 
Kubbelyset har jeg pyntet med serviett. Øverst på lyset er det bare servietten og et tynt lag med stearin som står igjen. 

2 kommentarer:

Så hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :-)