søndag 4. desember 2011

Min adventstake


Litt sent ute, men har hatt det så travelt at jeg ikke har rukket før nå. Bildene ble tatt for noen dager siden, så selv om det er 2. søndag i advent idag, er det bare tent ett lys på bildene. 



Vil tippe at det ikke er en eneste en som har likt fat, for adventsfatet har jeg laget selv.

Først har samboer kappet til passe store bjørkekubber (jeg er redd for saga (-; ). For å gjøre det mer brannsikkert har jeg satt fast lysholdere (kjøpt på panduro) i kubbene. Fatet er laget av sement støpt i et plastlokk. Har satt kubbene i sementen når den er våt, så de skal stå støtt. Tallene laget jeg allerede i sommer og har vist dere før her. Har pyntet opp litt ekstra med stæsj fra Nille (?).

 Sett ovenfra (med en liten "snøkule" i midten)




Ble kanskje litt mye dilldall, men det er litt mørkt der det står, så det blir allikevel ikke for mye. Det får ihvertfall stå framme i år ;-)


post signature

1 kommentar:

  1. Kjempefin adventsstake du har laget her, veldig kreativ! God jul :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :-)