tirsdag 29. mars 2011

Bidrag til strikkeutfordring

Jeg har vært med på en strikkeutfordring på bloggen Strikkere. Virkelig et bra initiativ av Miriam. Denne gangen var utfordringen Luer, stripete luer. Jeg har hatt oppskrift og garn liggende siden begynnelsen av året, men bare utsatt og utsatt det. Egentlig hadde jeg lagt det på is i håp om å ikke få bruk for lue før til vinteren igjen, men nå fikk jeg strikket den allikevel.

Jeg har lånt mamma som modell, og siden hun kledde den bedre enn meg ga jeg den til henne. Den er strikket i mykt Drops Lima garn etter en oppskrift jeg har fått av en kollega.

post signature

2 kommentarer:

  1. Takk for at du deltar i utfordringen hos Strikkere!

    Den lua var rett og slett nydelig, stilig og "classy" :)

    SvarSlett
  2. Knallfin lue! :) Mon tro om jeg må dikte meg noe liknende? :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :-)