lørdag 20. august 2011

Velkommen velkommen


Bedre sent enn aldri! Nå er det utrolig lenge siden jeg har gitt lyd fra meg. Det skyldes at jeg har hatt ferie, så skrivesperre pga det grusomme som skjedde i Regjeringskvartalet og på Utøya, og til sist mangel på ferdigstilte prosjekter. Pinnene har gått jevnt og trutt, jeg har bare ikke fullført noe, før nå! Plutselig ble alt ferdig på samme tid! Vel vel, ikke alt, for listen over UFO'er og ting jeg har tenkt til å strikke er fortsatt lang. Det er nesten så det kommer to nye prosjekter på listen etter hvert ferdigstilte - et velkjent fenomen ;)

Først til noe heelt annet enn strikking. Jeg har gjort om en gammel terrasse-planke til et velkommenskilt. Husker ikke hvor jeg fikk inspirasjonen fra, annet enn at det var på min ferd gjennom de utallige inspirerende bloggene!

Skiltet har jeg malt med akrylmaling og sjablong fra Panduro, etter å ha pusset det litt i kantene og overflatene. Planen var først å borre hull og henge det opp med ståltråd, men siden jeg ikke vet helt hvor jeg skal ha det, får det vente. Enn så lenge står skiltet fint her i gangen.

Lykten er forresten fra Skeidar eller Bohus. Jeg hadde for litt siden en plan om å prøve og lage lik selv, men jeg tror det får bli med tanken. Kanskje noen andre har lyst å prøve ;)


Straks tilbake!

Ha en fin helg så lenge ;)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :-)