mandag 25. april 2011

Bursdagskluter til mormor

Hva gir man en mormor som har alt, og egentlig ikke trenger noen ting? Jo, hjemmestrikkede kjøkkenkluter. Mormor ble veldig glad for klutene, og jeg har en følelse av at de kommer til å bli mye brukt. Det er alltid gøy når mottaker blir fornøyd med gaven, spesielt når den er hjemmelaget.

Oppskriften er som før, en pinne rett, neste pinne annenhver rett og vrang til garnet er brukt opp. Jeg har brukt Paris fra Drops. Nå er lageret tomt og jeg vurderer å prøve et annet garn, selv om jeg egentlig er veldig fornøyd med dette.

Påskekluten har også vært i bruk i påsken, og mamma har allerede bestilt rød klut til jul. Godt at jeg har dilla på å strikke disse klutene innimellom større prosjekter.

Håper alle har hatt en like fin og solrik påske som meg, og at våren fortsetter som dette!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :-)