mandag 25. april 2011

Eggevarmerene har pyntet seg

Jeg strikket disse eggevarmerene for litt siden, men syns det var noe som manglet, så nå har de fått dusker på. Syns det ble mye finere. De har vært brukt i hele påsken, og pynter akkurat passe opp til påskefrokosten. Duskene er laget sånn jeg gjorde når jeg var barn, snurret rundt to papprundinger med hull i midten. Disse ble laget på vei til hytta (hadde klippet ut papprundingene før vi dro, og NEI, det var ikke jeg som kjørte, hehe).

I bakgrunnen ser dere hvordan påskefjellet i Gudbrandsdalen ser ut. Ikke mye skiføre denne påsken. Men vi har hatt nydelig vær, og kost oss i sola. Sitteunderlagene jeg har blogget om tidligere har vært mye i bruk.


post signature

1 kommentar:

  1. OJ så skjønne!!
    og duskene gjorde seg virkelig på toppen ja! :-D

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :-)