torsdag 13. september 2012

Pakke i posten

Jeg har ventet og ventet og ventet på pakken. Endelig kom den, en pakkelapp i postkassen. Litt overraskende, da pakken ikke var større enn en vanlig konvolutt. Men hva står det på pakkelappen!?! 

Fortollingsgebyr!?!
HVA!?! 
190 kr i gebyr for en pakke jeg betalte 54 kr for...... Det blir dyre knapper!!

En telefon til posten og en dag ekstra med venting, og jeg kunne hente pakken, uten å betale. 
Første gang jeg bestiller på ebay så litt uflaks hører vel med. 



Det er rart med det, det er jeg som har bestemt, bestilit og betalt for knappene, men allikevel har jeg gått spent i postkassen i mange dager for å se om de var kommet. Jeg var veldig spent på om det bare var rosa knapper, eller om jeg kunne bruke noen av knappene til lillegutt. Har noen jakker uten knapper. 

Alt i alt er jeg veldig fornøyd. Det er mest "jenteknapper", men det var endel blå og grønne også. Kun  to gule, så jeg kunne vært mer uheldig. 

Nå er det bare å hive seg rundt og feste knapper :-)



1 kommentar:

  1. Wow, så masse fine knapper :) koselig blogg du har, legger meg til som følger. Likte forresten oppvaskmiddeloppryddingen din godt, men poster her siden jeg nok kommer til å følge ditt eksempel med å handle knapper på ebay. Skal dog legge på minnet at jeg ikke skal bestille der når jeg har hastverk ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! :-)